You're such a Dirty Girl...

The Cool Thing To Do är att hitta smutsiga tjejer. Vi kom för att äta den godaste pizzan i staden, men då jag lämnade restaurangen hade jag både andnöd och ett brustet hjärta. Där stod hon med ett smutsigt grönt förekläde och ögon vars magi var mer förtrollande än Harry Potters. När hennes cappucinofärgade fingrar skrev min order upptäckte jag hennes lekfulla tatuering av ett hjärta mellan tummen och pekfingret. 
Värmen från grillen fick hennes mascara att rinna, svetten i ansiktet framhävde hennes osannolikt vackra läppar, och kärleken i hennes höfter lyste igenom arbetsbyxorna. Hon serverade pizzan graciöst, med ett stadigt och samtidigt ömt grepp placerade hon måltiden framför mig. ”Hoppas det smakar bra”, en artighetsfras som inte betyder mer än när en SL-busschaufför önskar dig ”en trevlig resa” för att de enligt en undersökning i Metro inte ger kunderna ett tillräckligt trevligt bemötande. Jag tänker inte ömka mig om hur obetydlig jag (förhoppningsvis inte) var för henne, detta är trots allt ”The Cool Thing To Do”. Däremot kan jag uppmana er alla att hitta en riktigt smutsig tjej och upplysa henne om hennes ljuvlighet, för att skönheten blir aldrig mer påfallande än när det inte är uppenbar, The cool thing to do...

Majeed - Nej Jonatan, det är inte mjukporr för arbetarklassen...


Kommentarer
Postat av: a's MILF

Grabbar, jag njuter av varje ord. Om Liza Marklund kan ge ut romaner så borde ni kunna bli mångmiljardärer!

2008-12-23 @ 14:55:34
Postat av: Majeed

Vi uppskattar båda två vartenda ord! Tackar, tackar.

2008-12-23 @ 15:57:29
Postat av: jenny

vilken bajtare, där ska ju min hjärttatuering sitta...

2008-12-23 @ 19:17:58
URL: http://jensos.blogg.se/
Postat av: Jonatan

Tackar för det avslutande klargörandet, annars hade vi ju behövt införa något slags censur och det suger ju.

2008-12-23 @ 19:49:31
Postat av: S-line rockers

fetaste bloggen!

2008-12-23 @ 21:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0