The New Thing To Do...

Nyår är som vanligt ganska förvirrande för Majeed och Ayman, då ingen av dem firar nyår högtid.

 

Ayman om nyår:

 

 

Ännu en händelse i mitt liv som erbjuder högklassig Entertainment o skadeglädje, inte nog med att folk tror att levern pallar extra mycket (men fan, klart de e lugnt, NYTT ÅR, BABY!)  får man även skåda hur man mitt i sitt fullaste tillstånd säger… hmm, detta år ska jag fan börja träna (Yo, Ayman har du en tändare på dig?). Trots min gut-feeling att '09 kommer vara segt, så hoppas man ändå på det bästa, right?

 

Majeed om nyår:

 

 

Jag måste erkänna att jag uppskattar optimismen som nyårsafton frambringar. En kväll som mer än hälften av alla svenskar firar med fylla, slagsmål och rån är det inte mer än rätt att slänga på lite överoptimism och nyårslöften. Trots att jag är en av dem som står och skriker ”2009 kommer bli så jävla bra!” måste jag erkänna att när jag välkomnar ´09 som ”mitt år” är det lite som att få stånd bara för att en tjej heter ”Natalia”, (jag vet att det har hänt er)…

 

 

The Cool Thing To Do – Love and Happiness ´09…

 

 

Hur slutade erat nyårsfirande, och vad har ni för förväntingar på 2009? Maila oss på [email protected] eller lämna en kommentar direkt på bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0