The Cool Thing To Do...


 

De två unga herrarna satt i den enas lägenhet i den ökände förorten rosengård, elementen var ur funktion, fönstrena var öppna. Kylan var oumbärlig, och den mörkare av dem kom på en idé.

Ayman: ”Mannen, jag pallar inte med kylan... Vad är det med din lägenhet egentligen!?”

Majeed: ”Ingen fucking aning… vet du vad the cool thing to do skulle vara? Sätt på ugnen och låta den stå öppen, värmen kanske sprider sig…?”

Ayman: ”Aa sure, men jag tror inte det är så bra för miljön dock… ehh fuck it, jag pallar inte mer, har fan tappat känslan i min balls!”

Den stilige mörke mannen med talets gåva följde den charmige arabiska herrens råd vars ständigt glimmande ögon kan förtrolla vilken kvinna som helst.
(2 timmar senare)

Ayman: ”Den där idén med ugnen var inte så bra va? Ser fett farligt ut…”

Majeed: ”OOOWW! Är den fortfarande på, shit det där kan inte vara bra nånstans…”

Ayman: ”Softa, inte som att någon har dött… än! Muhaha Anyway, va händer med bloggen då... vi borde inleda bloggen med en av våra konversationer fan…”

Majeed: ”Vill du veta en sak? Det är ingen dum idé min vän…”

Så gick det till en decemberkväll när de två slående vackra, stiliga och roliga männen satte igång bloggen som skulle ta Sverige med storm. Med olika egenskaper, och en förmåga att förmedla vad de uttryckt de sju (magiska) åren de känt varandra kan vi i alla fall konstatera att ingen av dem tror på sju års olycka.


The Cool Thing To Do – Sätt på ugnen…

 


Kommentarer
Postat av: J

..Bara för att vara den första att kommentera bloggen som kommer att ta Sverige med storm.

2008-12-21 @ 18:42:59
URL: http://jensos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0